Andrejs Johansons par Fallija dzejnieka karjeras sākumu"Atklātībā viņš bija parādījies jau dažus gadus iepriekš – vispirms latviešu sociālistu nelegālajos izdevumos ārzemēs (pirmais dzejolis ar Tirteja pseudonimu, bet tipiski "šķirisko" virsrakstu "Kas sviedriem vaigā sausu maizi lauž" iespiests 1900. g.). Tomēr šķiru māksla Fallijam bija tikai gluži epizodiska aizraušanās, un jau 1901. g. publicētajā satirā Ziedoņa sapnis, kas padarīja jauno autoru populāru un reizē sagādāja tam daudz ienaidnieku, viņš izdalīja dzēlīgus "kodienus" gan pa kreisi, gan labi. Šai spilgti subjektīvajā darbā tiesāta visa toreizējā latviešu kultūra, atzinīgi novērtējot vienīgi Raini un komponistu J. Vītolu; tur netrūkst pārspīlējumu un neveiklību, taču vaļīgajos pantos visgarām atspīd autora rosīgā fantāzija, un simpātiska ir viņa cīņa pret mākslas stagnāciju un provinciālismu."Johansons, Andrejs. Fallija lirika un poēmas. Latviešu literatūra. Stokholma: Trīs Zvaigznes, 1954, 4. sējums, 241. lpp.
Lolija Vēze par Fallija daiļradi"Kopumā mākslinieciskais līmenis ļoti, ļoti nevienmērīgs. Kalni un lejas, sasniegumi un neveiksmes. Pēdējo pat vairāk. Nereti tas traucējis labvēlīgi un objektīvi vērtēt izdevušos darbus. [..] Poēmas ar acīmredzami aizgūtiem tēliem: Dēmons – no Ļermontova, Tanheizers – no Heines, Zalkša līgava – no pašmāju Lautenbaha-Jūsmiņa. Paturēsim prātā, ka latviešu literatūra literatūra būtībā sākusies ar pārcēlumiem, lokalizējumiem un varoņu ceļošanu no rokām rokās – vienalga, attaisnotu vai neattaisnotu – neuzskatīja par grēku. [..] Ne tikai poēmās, arī citos Fallija darbos daudz bībelisku un mitoloģisku sižetu. Fallija lugas nevar nosaukt par veiksmīgām. [..] Tas arī saprotams – kokaini, garlaicīgi dialogi, dramaturģiskas darbības trūkums. [..] Krietni veiksmīgāks ir Fallija devums prozā. Pirmām kārtām minams stāsts no zēna gadiem "Putniņš" un stāsts "Nellija" – abi uzrakstīti reālistiska manierē. [..] Nellija ir ielasmeita, kas, apstākļi spiesta, nonākusi līdz sabiedrības padibenēm [..] Stāsts savam laikam visai novatorisks. Gadsimta sākumā par tādām lietām nemēdza pieklājīgā sabiedrībā publiski runāt, vēl jo mazāk rakstīt. [..] Savdabīgi ir Fallija īsprozas darbi – skices un tēlojumi, kuriem pilnīgi atšķirīga stilistika. Tās ir impresionistiskas, romantiskas, psiholoģiski niansētas ainiņas. [..] Fallija īstā stihija, īstais aicinājums tomēr ir dzeja. [..] Gadās pārspīlēti panti, jo Fallijam bieži pietrūcis mēra izjūtas, taču ne mazums sirdsskaidras, apdvēseļotas, smeldzīgas dabas un mīlas lirikas. [..] Senatnei un nacionālās atmodas ideāliem veltītie dzejoļi ir himniski un patētiski, šodienas acīm raugoties, – reizēm pārāk didaktiski. Taču konkrētajā situācijā un laikmeta vēsmās šādai dzejai bija sava nozīme sabiedriskās domas veidošanā un uzturēšanā."Vēze, Lolija. “Manī ir ne tikai divdaba, bet desmitdaba”. Karogs, 1991, Nr. 5–6, 233.–234. lpp.
Viktors Eglītis par Falliju"Bez šaubām, Fallijs bija vienreizēja ģeniāla personība. Vienkāršiem talantiem ir pavisam citādas gaitas un mūžs. [..] Viņa radīšanas tehnikā diletantisma pazīmes tā ir netika iztīrītas ar lēni, bet neatlaidīgi iegūstamo formu meistarību. Bet kas nebaidīsies no grūtībām, tas jo sevišķi bagātīgo gara devu izcels no viņa poēmām, cik tumšas tās uz pirmo lasījumu arī neliktos. Neviena bojā gājušā latvju ģenija man nav tik žēl, kā Fallija, kaut ar viņu man iznāca tik grūta un ilga, patiesībā gan, gluži nevajadzīga cīņa, tomēr ierosinoša un atradumiem bagāta."Eglītis, Viktors. Atmiņas par Falliju. Daugavas Vēstnesis, 1943, Nr. 230, 4. lpp.