Par dzejas krājumu "Dzīpari" (1969)"Viņas dzejoļos vērojama gan nospodrināta gluži konvencionāla forma, gan eksperimenti šķautnainākas vai īpatnējākas izteiksmes virzienā: šķiet aizvien vairāk modernisma iezīmes vismaz skatījumā, bet tradicionālie paņēmieni vēl nebūt nav pilnīgi atmesti. [..] Kurzemnieces pirmais krājumsliecina par talantu. Cerēsim uz straujāku attīstību, uz attātlināšanos no pārāk konvencionālām iezīmēm."
Pļavkalns, Gundars. Karmena Kurzemniece. Dzīpari. Austrālijas Latvietis, 1970, 20. marts.
".. tā Ir meklētājas lirika ar cenšanos iesniegties dažādos novados. Vispirms jau paša cilvēka apziņā, tad visuma aspektos, kā arī gluži reālā dzīves skatījumā. [..] Ne gremdēšanās pagātnes dārzos, bet tagadnes lietu un būtību skatīšana ir dominējošais viņas lirikā. Tie ir sadzīparoli dzīpari ar dažādu formu kalumu un satura kolorītu."
Sudrabiņš, Jānis. Meklētājas dzeja. Latvija, 1970, 23. maijs.
".. krājumā nav uzņemta viņas dziļi izjustā, patiesā reliģiskā un tēvzemes motīvu lirika. Tāpēc, diemžēl, jauno dzejnieci šajā krājumā neiepazīstam pilnīgi. Krājumam trīs nodaļas – "Saulgriežu dziesma", "Sēnas orfejam" un "Saules zaķīši". Tās ir interesantas nodaļas. Bet, kā jau teikts, šajā krājumā iederētos arī dzejnieces reliģiskie un tēvzemes motīvu dzīpari. Pavisam krājumā uzņemti 30 dzejoļi. [..]Dzejniecei ir daudz ko teikt. Arvien tie ir neparasti, savdabīgi, idejām pārsātināti temati, kuri liecina par dziļu problēmu risinājumiem, īstās kārtības meklējumiem un skaistā parādi. Kurzemniece ir moderna romantiķe, kura atrod un skaidri zina savas sajūsmas vidi un matēriju."
Spoģis, Alberts. Mēness meitiņa pie Sēnas. Latvija Amerikā, 1970, 11. apr.
Par dzejas krājumu "Izziemosim" (1978)"Rūpīgi lasot šo grāmatu, kļūst gaužām skaidrs, ka autorei ir gan jūtas, gan pietiekami spilgta iztēle. Noteicēja ietekme viņas dzīvē ir emocionāli piesātinātām bērnības atmiņām.[..] Kurzemniece neraksta "pa roku galam"; viņas dzejoļi gandrīz vienmēr ir glīti un mērķtiecīgi izstrādāti. Manuprāt, šai paužas arī izglītojoties apgūtas kultūras ietekme. Autore ir kā moderns gleznotājs, kas iedziļinājies mākslas vēsturē un mūzejos rūpīti pētījis gan vecmeistarus, gan izcilākos modernistus, piesavinādamies ne tikvien zināšanas, bet arī "instinktīvu" nojautu par sekmīgu māksliniecisko veidojumu."
Pļavkalns, Gundars. Karmena Kurzemniece. Izziemosim. Austrālijas Latvietis, 1978, 13. okt.
"Jaunajā dzejoļu kopojumā Izziemosim dzejniece ieiet dziļāk cilvēka, tautas un pasaules sāpējumā, šeit jau parādās dzejnieces personības augšana, dziļuma meklēšana, atziņas atrašana, ka dzeja nav tikai skaistu vārdu virkne, bet arī domāšanas kultūras process. Lasot tādu dzeju, top silti un labi: Karmenā Kurzemniecē top īsta dzejniece, viņā savi, jauni gaismas avoti – redzēt neatklāto, vēl nepateikto. [..] Grāmatā sakopoti daudzi labi dzejoļi, dzīvas latviešu valodas ziedēšanā. Tāpat kā citi dzejnieki to darījuši, arī Karmena Kurzemniece no jauna apliecina, ka nav domu stara, vai jūtu gammu, ko latviešu valodā nevarētu pateikt, skanēt, izsāpēt, mīlēt, slavēt Dievu un meklēt Viņa gaismu. Karmena Kurzemniece izglezno šodienas cilvēka iekšējo ainavu."
Klīdzējs, Jānis. K. Kurzemnieces otrā grāmata. Latvija Amerikā, 1978, 30. dec.