"Hardiju Lediņu (1955-2004) mēdz dēvēt par multimediju mākslinieku, taču viņa radošā darbība ir vērsusies tik dažādos virzienos, ka vienot tos konkrētā apzīmējumā ir grūti. Diskžokejs, rakstnieks, performanču mākslinieks, mūziķis, arhitektūras kritiķis – arī visi šie apzīmējumi kopā līdz galam neaptver viņa personu. Iespējams, tikai saskarsme ar Lediņa darbiem var izskaidrot viņa fenomenu. Nekonformistiska, harismātiska, nereti "neērta" un vienmēr pārsteidzoša ir viņa pieeja ne tikai mākslai, bet arī dzīvei."
Henriks Eliass Zēgners. 2015 - Hardija Lediņa gads. Kas īsti ir Hardijs Lediņš?
https://www.delfi.lv/kultura/news/culturenvironment/2015-hardija-ledina-gads-kas-isti-ir-hardijs-ledins.d?id=45453522&page=1
"Būdams viens no savdabīgākajiem Latvijas māksliniekiem, Hardijs Lediņš (1955–2004) pret savas personas svarīgumu ikdienā izturējās bez uzpūstas pompozitātes – atrazdamies bezapstājas radošajā procesā, viņš vienkārši darbojās, veidodams ieceres ziņā unikālus mūzikas un mākslas projektus. Šādi cilvēki parasti dzīvo ar maksimālu atdevi, arī tāpēc Hardija smadzenes, izlietojušas garīgo potenciālu, palaikam pieprasīja atpūtu. To varētu saukt par depresiju vai grūtsirdību, taču pēc katra šāda starplaika Lediņš atgriezās savā avangardista mundierī ar pilnu klapi. Viņš dega un sadega, nebūdams ne pirmais, ne pēdējais šāds mākslinieks. Taču Hardijs Lediņš bija pirmais tik daudzās jomās, ka vērts to atcerēties biežāk. [..] Hardija Lediņa klasesbiedrs Rīgas 5.vidusskolā bija viņa vēlākais radošais partneris, mākslinieks un dzejnieks Juris Boiko, ar kuru kopā izveidota NSRD jeb „Nebijušu sajūtu restaurēšanas darbnīca”, bet 11. klasē abi izdeva pagrīdes žurnālu „Zirgābols”. Tas gan iznāca tikai vienā eksemplārā, taču tā desmit numuri bija tik brīvdomīgi, ka skolā ieradās čekisti un jaunos censoņus, tāpat kā viņu vecākus, pamatīgi pārbiedēja. Juris un Hardijs rakstīja arī dzejoļus, iestudēja lugas, sacerēja mūziku, vēl viens viņu kompanjons bija vēlākais NSRD dalībnieks Mārtiņš Rutkis, un šai apsēstībai ar radīšanu sekoja turpinājums arī pēc skolas beigšanas 1973. gadā."
Daiga Mazvērsīte. Hardija Lediņa dzīve kā māksla.
https://arterritory.com/lv/vizuala_maksla/raksti/12678-hardija_ledina_dzive_ka_maksla/
“Es pret Hardiju Lediņu jūtu profesionālu apbrīnu un tādu īsti latvisku skaudību. Tas ir apbrīnojami, ka viens cilvēks var būt tik fantastiski talantīgs tik daudzās sfērās, un ar savu unikālo personību uzlikt zīmogu mūzikai, mākslai, arhitektūrai, filozofijai, eksistenciālismam un vēl daudz kam citam. Varētu teikt, ka Hardijs Lediņš šodien jau ir klasika. Viņš nepaguva radīt darbu kopā ar orķestri, tāpēc mēs ar lielu prieku izmantojam šo iespēju mazliet pārvērst šo lielisko ciklu Kuncendorfs un Osendovskis par darbu diviem solistiem un stīgu orķestrim.
Sinfonietta Rīga mākslinieciskais vadītājs un diriģents Normunds Šnē.
https://www.diena.lv/raksts/kd/muzika/_liepajas-makslas-foruma_-orkestris-_sinfonietta-riga_-atskanos-hardija-ledina-muziku-14225857