Par gleznu izstādi Toronto 1973. gadā"... būdams pamatā ilustrators un grafiķis, Gvīdo Brūveris savos darbos mēģina atrast simbiozi starp gleznu un zīmējumu, kāpēc viņam ari ierodas ilustrātīvi episka pieeja savu darbu sižetus meklējot, Savu krāsu izvēlē gleznotājs dažkārt ir konvencionāls un nepārkāpj tradicionālisma robežas, taču tas nepadara mākslinieka darbus parastus vai pliekanus: taisni apdarē pašā tiek lietoti daudzi paņēmieni, kas neatkārtojas un gleznojuma spontānā kaligrāfija mainās no darba uz darbu. Varētu pat domāt, ka lai mainīšanās nekļūtu pārāk krasa, gleznotājs darbojas ciklos, un tie, viens otru ierosinādami, rada vajadzīgo kontinuitāti un rod darbošanās kopsakarību. [..] Savos lielā formāta komplicētajos "procesiju gleznojumos" Gvīdo Brūveris apliecina ka ar visu to, ka būdams ar dienvidnieciski trauksmainu temperamentu, viņš ideju iecerējis to pakļauj plānveidīgai darbībai un stingri izvēlētai kompozīcijai. Savus audeklu izmērus palielinājis, Gvīdo Brūveris tuvojas fresku glezniecībai, kas viņam noteikti būtu pa spēkam."
Ķiķauka, Tālivaldis. Procesijas cauri pilsētai. Laiks, Nr.103 (29.12.1973)
Par profesionālo darbību kopumā"Domājot par Gvido Brūvera atstāto māksliniecisko mantojumu, vispirmām kārtām gribas izcelt viņa vienreizīgā talanta devumu zīmētāja un grāmatu ilustratora jomā, kur latviešu mākslinieku saimē viņam nebūs daudz līdzinieku.
Gvido Brūveris ir īsts lineārās mākslas meistars: aistētiskas izjūtas un bagātas fantāzijas apveltīts mākslinieks un izsmalcināts, izslīpēts savas mākas pratējs Viņa spēja apvienot jūtīgu, ekspresīvu līniju ar daudzplākšņainiem faktūru izmadarojumiem, viengabalainiem melnā sabiezinājumiem un bagātīgām ornamentālām pasāžām — spēja stāstošo elementu ieaust mākslinieciskā veidolu kopumā — viņa tušas zīmējumiem, un it sevišķi grāmatu ilustrācijām, piešķir lielu izteiksmību un pievilcību, kā to varam pārliecināties meistariski ilustrētajos, Valtera Ziediņa apgāda izdotajos, divos greznum sējumos: Omāra Hajama "Dzeja" un Kahlila Gibrana "Pravietis". Viegli var iedomāties, cik mākslinieciski saistoši ir visi tie daudzie izdevumi, kurus Gvido Brūveris ilustrējis Argentīnas un starptautiskas preses un grāmatniecības laukā.
Glezniecībā savā izjūtu skāla un apdarē Gvido Brūveris tuvs ekspresionistiem, bet ar oriģinālu pieeju un individuāli attīstītu rokrakstu. Pretēji parastajai ekspresionistu tieksmei gleznot spalgos krāsu pretmetos, Gvido Brūvera palete harmoniski izsvērta un atturīga."
Šturma, Eleonora. Gleznotāju Gvīdo Brūveru atceroties. Laiks, Nr.61 (01.08.1987)